Hoe werkt Elvy Contractregistratie met SnelStart?

Het proces stap voor stap
Stap 1/5
Invoeren
Stap 2/5
Financiële verplichting
Stap 3/5
Fiatteren
Stap 4/5
Notificaties
Stap 5/5
Factuurmatching

Vastleggen van alle contractgegevens

Het proces start met het vastleggen van het contract met alle vereiste contractgegevens. Vooraf definieer je velden waarop je de contracten wilt registreren. Wordt het contract automatisch geprolongeerd? Wat is de opzegtermijn van een contract?

Het contract kan tot in de kleine lettertjes worden vastgelegd.

Vastleggen van de financiële verplichtingen

Het kan zijn dat het contract ook financiële verplichtingen met zich mee brengt. Denk bijvoorbeeld aan je huur-, lease- of telefoniecontracten.

In combinatie met Elvy Inkoopmanagement kunnen de financiële verplichtingen gemakkelijk worden geregistreerd. Je kunt deze vastleggen aan de hand van stamgegevens uit SnelStart, zoals grootboekrekeningen en kostenplaatsen, of door jou bepaalde waarden.

Loopt de verplichting over meerdere jaren? Met Elvy registreer je de verplichting gemakkelijk over de verschillende periodes.

Goedkeuren, afkeuren, in behandeling nemen, om advies vragen en de audit trail

Bij het invoeren van een contract bepaal je welke medewerkers toegang hebben tot het raadplegen van het contract. Een contract kan eventueel ook gefiatteerd worden door één of meerdere personen alvorens deze geactiveerd wordt.

Ontvang op tijd een melding

Bij het invoeren van het contract wordt aangegeven wat de opzegtermijn of prolongatiedatum van een contract is. Je geeft daarbij ook aan wanneer de contractverantwoordelijke een notificatie dient te ontvangen om het contract te beoordelen. Een contract vervalt of prolongeert dus nooit meer zonder jouw medeweten.

Facturen matchen met contractuele verplichtingen

Door de integratie met Elvy Factuurverwerking en Inkoopmanagement kunnen binnenkomende facturen gematcht worden aan de financiële verplichtingen.

Je creëert een volledig overzicht van alle financiële verplichtingen behorende bij een contract en welke facturen hier reeds voor ontvangen zijn. Je weet dus ook direct welke facturen je nog kunt verwachten.

Grip op contracten

Dit is Elvy Contractregistratie

Met Elvy Contractregistratie realiseer je (weer) grip op lopende contracten! Een centraal contractarchief, geen onnodige kosten én tijdsbesparing. Benieuwd hoe het werkt? Bekijk nu de video.

Vragen over hoe je Elvy Contractregistratie kunt inzetten voor jouw organisatie? Neem contact op of vraag direct een vrijblijvende demonstratie aan.

Demonstratie aanvragen

Krijg inzicht en bespaar tijd

De waarde van efficiënt contractbeheer

In veel organisaties ontbreekt het aan inzicht in de lopende contracten, looptijden en contractuele verplichtingen. Tegelijkertijd zien we, door de ‘as a Service’-concepten, dat het aantal contracten dat zakelijk wordt afgesloten alsmaar toeneemt. Tijd voor actie!

Ontdek de noodzaak van het registreren van contracten voor jouw organisatie! Ervaar de voordelen en gebruik ons stappenplan om te kijken hoe jouw organisatie de contractregistratie kan optimaliseren.

Download het whitepaper

Functionaliteiten en integratie

Elvy biedt controle, inzicht en efficiëntie met de vele functionaliteiten en de integratie met SnelStart. Maar hoe precies? Bekijk hier de voordelen of laat ons het toelichten in een demo!

Stel hier jouw vraag

Demonstratie aanvragen

Alle contracten gearchiveerd in ElvyWeb.

Real-time integratie met SnelStart.

Automatische notificaties vanuit Elvy.

Uitgebreide fiatteringsmogelijkheden.

Integratie met Elvy Inkoopmanagement en Factuurverwerking.

Audit trail - Controle op en inzicht in de contracten in omloop.

Kijk het webinar

+31 (0)174 610192

In veel organisaties worden lopende contracten niet goed geregistreerd en beheerd. Is jouw organisatie toe aan software voor contractregistratie? We nemen je mee in onze software en demonstreren diverse functionaliteiten. Je ontdekt de voordelen van een centraal contractenarchief en ervaart hoe je met Elvy onnodige kosten kunt voorkomen.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
Wij kozen bewust voor een totaaloplossing, die geïntegreerd kon worden in onze automatiseringsstraat.
  • André van der Weijden
  • MKB Assist
  • Elvy Factuurverwerking - SnelStart
Lees meer
We kunnen meer klanten bedienen met dezelfde bezetting, met meer werkplezier!
  • Jolanda van Boheemen
  • Administratiekantoor Van Boheemen
  • Elvy Factuurverwerking - Exact Online
Lees meer
Goed voorbereid op de toekomst, Florys kan met Elvy de klant optimaal bedienen.
  • Marco Visser
  • Florys
  • Elvy Factuurverwerking en Documentarchivering - Exact / AFAS / UNIT4 Multivers
Lees meer
Voor ons is het een hele goede investering geweest, met efficiency en inzicht als grootste voordeel
  • Sjaak Meijer
  • Basil
  • Elvy Factuurverwerking en Documentarchivering - KCS Wholesale
Lees meer
Met de Elvy declaratie-app boeken we enorme tijdwinst
  • Johan Rijnart
  • Fatboy
  • Elvy Factuurverwerking en Elvy Declaratieverwerking - SAP Business One
Lees meer
Veelgestelde vragen

Meer weten?

Uiteraard denken wij graag mee over hoe jij de contractregistratie kan optimaliseren. Vraag vrijblijvend een adviesgesprek aan of laat ons Elvy Contractregistratie demonstreren.

Adviseer mij

Demonstratie aanvragen

Op welke manier wordt de integratie tot stand gebracht?

Welke prijzen worden gehanteerd?

Moet de software nog geïmplementeerd worden?

Is er ook samenwerking met mijn SnelStart leverancier?

Ervaar de kracht van Elvy

Benieuwd naar de werking van Elvy in de praktijk?

Demonstratie aanvragen

Eén oplossing

Met de inzet van Elvy zorg je ervoor dat niet alleen jouw contractregistratie op orde is. Met Elvy Factuurverwerking, Elvy Inkoopmanagement en Elvy Documentarchivering kun je ook jouw andere processen optimaliseren.

Met de inzet van één oplossing geïntegreerd met AccountView kun je verschillende financiële processen efficiënter laten verlopen en meer inzicht en controle creëren.

Jouw behoefte centraal

Bij Elvy ontwikkelen we alles zelf: van het eerste idee tot de daadwerkelijke ontwikkeling. Alles wordt onder één dak uitgevoerd. Ons hele team, van consultants tot support, staat nauw met elkaar in verbinding om jouw behoeften altijd scherp te hebben.

Implementatie en nazorg

Wanneer je kiest voor Elvy, kies je voor een partner. We verzorgen het gehele implementatietraject, van een goede voorbereiding tot jouw training. Maar daar stopt het niet.

Door continu in contact te staan, weten wij wat er speelt en waar jouw behoefte ligt. Of je nu contact hebt met onze Consultant, Support of Klant Succes Manager, wij tillen jouw financiële processen naar een hoger niveau.

Al 25 jaar partner

Door de jarenlange ervaring in de markt huist Elvy veel kennis. Al in 1993 ontwikkelden wij software voor jouw administratie.

Inmiddels leveren we aan ruim 2500 organisaties in Nederland en werken we nauw samen met meer dan 100 ERP-leveranciers. Onze klanten en partners houden ons scherp. Samen zorgen we ervoor dat we nu en in de toekomst de betrouwbare partner zijn die we altijd zijn geweest.

Eén vaste prijs

Inzicht en voorspelbaarheid zijn in de financiële administratie belangrijk. Daarom levert Elvy sinds jaar en dag een oplossing tegen een vaste, lage prijs. Geen onverwachte kosten maar een duidelijke prijs vooraf bekend.

Daarnaast is Elvy gemakkelijk uit te breiden. Je betaalt pas als je een oplossing daadwerkelijk gebruikt. Zo heb je alles helder.