Wat vind je op ons Klantenportaal?

Veelgestelde vragen

Op het Klantenportaal geven we antwoord op veelgestelde algemene vragen. Hier vind je ook gebruikershandleidingen van een selectie oplossingen.

Informatie over de Elvy applicaties

Ben je op zoek naar informatie over het gebruik van een specifieke applicatie van Elvy? Dan kan je ook terecht op het Klantenportaal, waar wij stap voor stap uitleggen hoe je Elvy Lokaal, Elvy Hosted, ElvyWeb en de Elvy App optimaal benut. Daarnaast geven we antwoord op veelgestelde vragen bij het gebruik van deze applicaties.

Release notes

Elk kwartaal hebben wij een release van Elvy met nieuwe functionaliteiten en verbeteringen. Deze delen wij samengevat in release notes en een video, die te vinden zijn op het Klantenportaal.

Staat het antwoord niet op het Klantenportaal?

Heb je bijvoorbeeld hulp nodig met inloggen in Elvy of loop je tegen een bug aan? Meld het dan gerust bij onze afdeling Support via ons ticketsysteem. Hierin reageren wij op jouw vragen omtrent het gebruik van Elvy.

Ticket insturen

Telefonisch contact

Onze supportafdeling staat je graag te woord en is op werkdagen van 08.30-17.00 uur te bereiken op 0174 – 79 31 11. Als je een probleem hebt met Elvy, dan is het soms makkelijker dat een medewerker van Elvy meekijkt op jouw scherm tijdens het telefoongesprek. Dit kan met ondersteuning op afstand.

Ondersteuning op afstand

Maandelijks terugkerende trainingen

Een opfrisser nodig of nieuw met het gebruik van Elvy? De Elvy Academy beschikt over een ruim aanbod gratis trainingen en helpt jou om zowel de basisvaardigheden als specifieke processen in Elvy Factuurverwerking onder de knie te krijgen. Schrijf je nu in via onze evenementenpagina.

Inschrijven