Wat vind je op ons Klantenportaal?

Veelgestelde vragen

Op het Klantenportaal geven we antwoord op veelgestelde algemene vragen. Hier vind je ook gebruikershandleidingen van een selectie oplossingen.

Informatie over de Elvy applicaties

Ben je op zoek naar informatie over het gebruik van een specifieke applicatie van Elvy? Dan kan je ook terecht op het Klantenportaal, waar wij stap voor stap uitleggen hoe je Elvy Lokaal, Elvy Hosted, ElvyWeb en de Elvy App optimaal benut. Daarnaast geven we antwoord op veelgestelde vragen bij het gebruik van deze applicaties.

Release notes

Elk kwartaal hebben wij een release van Elvy met nieuwe functionaliteiten en verbeteringen. Deze delen wij samengevat in release notes en een video, die te vinden zijn op het Klantenportaal.

Staat het antwoord niet op het Klantenportaal?

Stel deze dan gerust via ons ticketsysteem. Hierin reageren wij op jouw vragen omtrent het gebruik van Elvy.

Ticket insturen

Liever telefonisch contact?

Onze supportafdeling staat je graag te woord en is op werkdagen van 08.30-17.00 uur te bereiken op +31 (0)174 793 111. Als je een probleem hebt met Elvy, dan is het soms makkelijker dat een medewerker van Elvy meekijkt op jouw scherm tijdens het telefoongesprek. Dit kan met ondersteuning op afstand. Met een klik op onderstaande button opent de benodigde applicatie.

Ondersteuning op afstand