Hoe werkt Elvy Documentarchivering met SAP Business One?

Het proces stap voor stap
Stap 1/5
Aanleveren
Stap 2/5
Herkennen
Stap 3/5
Archiveren
Stap 4/5
Workflow
Stap 5/5
Terugzoeken

Verschillende mogelijkheden

Met Elvy Documentarchivering bepaal je zelf welke documenten je wilt digitaliseren en archiveren. Elvy kan documenten op verschillende manieren verwerken: van het verwerken van gescande documenten vanuit een specifieke netwerklocatie tot het geautomatiseerd uitlezen van e-mailboxen. Elvy maakt het je zo gemakkelijk mogelijk.

Alle gegevens uitlezen

Elvy kan verschillende gegevens op een document herkennen en deze gebruiken voor de verdere verwerking van het document. De relatie, de datum en het type document worden standaard herkend, maar ook kan er een extra omschrijving worden meegegeven. Eventueel is het mogelijk om extra velden aan de verwerking toe te voegen.

Elvy maakt elk document volledig herkenbaar, zodat het document later in het proces gemakkelijk teruggevonden kan worden.

Digitaal archief in ElvyWeb

Bij de verwerking van het document wordt deze direct in ElvyWeb gearchiveerd. Hierbij wordt gebruikgemaakt van de herkende gegevens en de eventueel extra gebruikte velden.

Verwerken, afkeuren, in behandeling nemen, om advies vragen en de audit trail

Bij de archivering kan er gekozen worden om het document aan verschillende medewerkers aan te bieden middels een workflow. In deze workflows kunnen medewerkers worden aangewezen om zowel tegelijkertijd als opeenvolgend handelingen uit te voeren. Van alle handelingen wordt geautomatiseerd een audit trail gemaakt.

Gericht documenten zoeken

Elke medewerker met de juiste rechten kan het document terugvinden in ElvyWeb. Dit kan eenvoudig door te zoeken op bijvoorbeeld de relatie of andere kenmerken. Daarnaast maakt Elvy het gehele document doorzoekbaar, waardoor ook op de inhoud van het document kan worden gezocht.

Casus Elvy Documentarchivering

Een slim digitaal archief

Verwerk je pakbonnen, offertes, transportdocumenten, dossiers en meer? Ontdek in onze casus hoe je Elvy Documentarchivering in kunt zetten voor het opzetten van een digitaal archief. Hiermee geven we inzicht in de toegevoegde waarde van een digitaal archief gebaseerd op een bestaand proces.

Wil je Elvy Documentarchivering ook in een demonstratie zien? Kijk nu het webinar terug.

Download casus

Functionaliteiten en integratie

Elvy biedt controle, inzicht en efficiëntie met de vele functionaliteiten en de integratie met SAP Business One. Maar hoe precies? Bekijk hier de voordelen of laat ons het toelichten in een demo!

Stel hier jouw vraag

Demonstratie aanvragen

Bepaal welk type documenten je verwerkt.

Real-time integratie met SAP Business One.

Relatiestamgegevens vanuit Elvy aanmaken en bijwerken.

Uitgebreide fiatteringsmogelijkheden.

Audit trail - Controle op en inzicht in de documenten in omloop.

Koppel pakbonnen eenvoudig aan de inkomende factuur

Webinar Elvy Documentarchivering

0174 610192

Ben jij benieuwd hoe Elvy Documentarchivering werkt en wat het jouw organisatie kan opleveren? Bekijk dan nu het webinar Elvy Documentarchivering. Onze collega Vincent demonstreert diverse mogelijkheden en functionaliteiten van onze software. Van het indienen van declaraties met de Elvy App, tot het verwerken richting de financiële administratie.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
Ervaar de kracht van Elvy

Benieuwd naar de werking van Elvy in de praktijk?

Demonstratie aanvragen

Eén oplossing

Met de inzet van Elvy zorg je ervoor dat niet alleen de documentarchivering op orde is. Met Elvy Factuurverwerking, Elvy Inkoopmanagement en Elvy Contractregistratie kun je ook andere processen optimaliseren.

Met de inzet van één oplossing geïntegreerd met SAP Business One kun je verschillende financiële processen efficiënter laten verlopen en meer inzicht en controle creëren.

Jouw behoefte centraal

Bij Elvy ontwikkelen we alles zelf: van het eerste idee tot de daadwerkelijke ontwikkeling. Alles wordt onder één dak uitgevoerd. Ons hele team, van consultants tot support, staat nauw met elkaar in verbinding om jouw behoeften altijd scherp te hebben.

Implementatie en nazorg

Wanneer je kiest voor Elvy, kies je voor een partner. We verzorgen het gehele implementatietraject, van een goede voorbereiding tot jouw training. Maar daar stopt het niet.

Door continu in contact te staan, weten wij wat er speelt en waar jouw behoefte ligt. Of je nu contact hebt met onze Consultant, Support of Klant Succes Manager, wij tillen jouw financiële processen naar een hoger niveau.

Al 25 jaar partner

Door de jarenlange ervaring in de markt huist Elvy veel kennis. Al in 1993 ontwikkelden wij software voor jouw administratie. Inmiddels leveren we aan ruim 2500 organisaties in Nederland en werken we nauw samen met meer dan 100 ERP-leveranciers. Onze klanten en partners houden ons scherp. Samen zorgen we ervoor dat we nu en in de toekomst de betrouwbare partner zijn die we altijd zijn geweest.

Eén vaste prijs

Inzicht en voorspelbaarheid zijn in de financiële administratie belangrijk. Daarom levert Elvy sinds jaar en dag een oplossing tegen een vaste, lage prijs. Geen onverwachte kosten maar een duidelijke prijs vooraf bekend.

Daarnaast is Elvy gemakkelijk uit te breiden. Je betaalt pas als je een oplossing daadwerkelijk gebruikt. Zo heb je alles helder.

Met de Elvy declaratie-app boeken we enorme tijdwinst
  • Johan Rijnart
  • Fatboy
  • Elvy Factuurverwerking en Elvy Declaratieverwerking - SAP Business One
Lees meer
Voor ons is het een hele goede investering geweest, met efficiency en inzicht als grootste voordeel
  • Sjaak Meijer
  • Basil
  • Elvy Factuurverwerking en Documentarchivering - KCS Wholesale
Lees meer
Elvy biedt handige functionaliteit en veel gebruiksgemak.
  • Willem de Mooij
  • Heemskerk Flowers
  • Elvy Factuurverwerking - Exact
Lees meer
Veelgestelde vragen

Meer weten?

Uiteraard denken wij graag mee over hoe jij de documentarchivering kan optimaliseren. Vraag vrijblijvend een adviesgesprek aan of laat ons Elvy Documentarchivering demonstreren.

Adviseer mij

Demonstratie aanvragen

Op welke manier wordt de integratie tot stand gebracht?

Welke prijzen worden gehanteerd?

Moet de software nog geïmplementeerd worden?

Is er ook samenwerking met mijn SAP Business One leverancier?