Optimaliseer je verkooporder-proces - Elvy

Automatiseer het verwerken van verkooporders

Verkooporderverwerking is een essentieel onderdeel van elk bedrijf dat goederen of diensten levert. Maar vaak kan het verwerken van de orders van jouw klanten in jouw ERP systeem een stuk efficiënter. Elvy Verkoopverwerking kan dit proces automatiseren waardoor je tijd bespaart en fouten minimaliseert. Wil jij dit proces binnen jouw organisatie naar een hoger niveau tillen? Bekijk dan de mogelijkheden van deze oplossing!

Voordelen van geautomatiseerde verkooporderverwerking

Snellere doorlooptijd

Het verwerken van de orders van jouw klanten met behulp van software zorgt ervoor dat de orders sneller verwerkt worden richting jouw ERP systeem. Het slepen van documenten, overtypen of andere tijdrovende zaken worden met behulp van OCR software voorkomen. Meer doen in minder tijd, wie wil dat nou niet?

Gebruik van de velden uit jouw ERP

Elvy heeft standaard veel type velden waarop het verwerkingsvoorstel wordt gebaseerd. Maak jij gebruik van bepaald type velden voor de verwerking van jouw verkooporders? Grote kans dat we jou daarbij kunnen helpen om verkooporders te verwerken op de manier zoals jouw organisatie dit wil!

Voorkom fouten

Een typefout is zo gemaakt. Met behulp van onze software worden (typ)fouten geminimaliseerd. Daarnaast is het mogelijk om een workflow te gebruiken, voordat verkooporder verwerkt wordt in het ERP systeem. Genoeg opties om fouten in jouw verkooporderverwerking te minimaliseren.

AI en Machine Learning dragen bij aan het het kerkenningsproces van Elvy

Lees er meer over in ons blog
Financieel administratieve processen

Integreer de diverse oplossingen van Elvy

Naast Verkooporderverwerking heeft Elvy nog veel meer oplossingen om jouw financieel administratieve processen te optimaliseren. Denk aan Factuurverwerking, Declaratieverwerking, Contractregistratie, Inkoopmanagement en Documentarchivering. Allerlei oplossingen waardoor dit een stuk efficiënter verloopt en jij grip krijgt op je financieel administratieve processen.

Verkooporders verwerken met Elvy

Bekijk de tijdlijn
Stap 1/5
Ontvangst
Stap 2/5
Herkennen
Stap 3/5
Verwerken
Stap 4/5
Fiatteren
Stap 5/5
Resultaat

Uitlezen vanuit mailbox of netwerklocatie

De efficiëntieslag wordt bij deze stap al gemaakt. Elvy haalt de verkooporders die jij in je mail ontvangt of hebt gescand geautomatiseerd op. Het slepen of kopïeren van documenten is verleden tijd.

Verkooporders OCR'en

In deze stap gaat de software de tekst en tekens die op de verkooporder staat herkennen, ofwel: OCR'en. Elvy doet een voorstel hoe de verkooporder in jouw ERP aangemaakt moet worden op basis van de herkende gegevens op de verkooporder en de beschikbare data in de integratie met jouw ERP systeem.

Een laatste controlerende check

Wil je het voorstel dat Elvy doet wijzigen, dan kan dit zonder problemen. Is alles akkoord? Dan verwerk je de verkooporder naar jouw ERP.

Fiatteren, autoriseren of accorderen

Wil jij dat verkooporders eerst nog een goedkeuring krijgen voordat deze in jouw ERP worden geplaatst? Het is mogelijk om hier een fiatteringsstap aan toe te voegen. Na fiattering komen de resultaten van de verkooporder in het ERP systeem terecht.

Waar het allemaal om draait

De gegevens van de verkooporder én de bijlage hiervan staan nu in jouw ERP systeem. Alleen dan een stuk sneller dan voorheen!

Vrijblijvende demonstratie?

Kan Elvy Verkooporderverwerking iets voor jouw organisatie betekenen? Of heb je specifieke vragen voor jullie processen? We demonstreren graag vrijblijvend onze software aan je!

Demonstratie aanvragen