Elvy App

De Elvy App biedt u en uw cliënten de mogelijkheid om vanaf hun mobiele telefoon facturen, bonnetjes en overige documenten direct te uploaden voor hun eigen administratie(s) in Elvy.

De Elvy App is zowel beschikbaar voor Android als voor iOS en is standaard inzetbaar voor alle administraties welke middels Elvy worden verwerkt. Maakt u ook gebruik van de fiatteringsoplossing van Elvy, dan kunnen uw cliënten ook erg eenvoudig hun facturen fiatteren middels de Elvy App. Op deze manier kunt u uw samenwerking met de cliënt nog verder intensiveren door bijvoorbeeld na fiattering de betalingen voor uw cliënt klaar te zetten.

Direct verwerken in Elvy

Met de Elvy App maakt de cliënt een foto van de factuur, het bonnetje of ander document, geeft vervolgens aan voor welke administratie deze bedoeld is, en zodra hij/zij het document heeft geüpload, wordt deze direct in Elvy klaargezet om verwerkt te worden door uw organisatie. De documenten worden op dezelfde manier in Elvy klaargezet, zoals ook de facturen die via de e-mail of scanner worden ingelezen.

Laagdrempelig en efficiënt

U maakt het voor uw cliënt laagdrempelig en efficiënt om documenten via de Elvy App te versturen. Handig als uw cliënt onderweg is en direct een bonnetje in de juiste administratie wilt plaatsen! De Elvy App dient voor uw organisatie éénmalig ingericht te worden, waarna u per cliënt toegang verleent tot het boeken van facturen of bonnetjes in hun administratie(s).

Onbeperkt aantal gebruikers en documenten

Gebruikers voor de Elvy App kunnen door u in Elvy aangemaakt worden, waardoor u uw klanten snel kunt bedienen. De Elvy App is voor een onbeperkt aantal gebruikers toegankelijk, die allemaal een onbeperkt aantal facturen, bonnetjes en overige documenten kunnen uploaden.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie?

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

Stel een vraag

Elvy Webarchief

Verwerkt u facturen van uw cliënten met Elvy Factuurverwerking dan worden de facturen in uw financiële software gearchiveerd. Wilt u uw cliënten een extra service bieden met een digitaal facturenarchief? Elvy Webarchief biedt de oplossing.

Elvy Webarchief biedt u de mogelijkheid een volledig digitaal archief op te bouwen dat u beschikbaar kunt stellen aan uw cliënt, zonder deze toegang te hoeven verlenen tot uw financiële software.

Digitaal archief in ElvyWeb

Nadat u de factuur heeft geboekt met Elvy Factuurverwerking, wordt de factuur automatisch gearchiveerd in de administratie van uw financieel boekhoudpakket. Met Elvy Webarchief heeft u de mogelijkheid om de geboekte facturen online te archiveren, zodat uw cliënten ook een digitaal archief hebben waar ze de geboekte facturen eenvoudig kunnen terugzoeken.

Zo hoeven zij geen ordners meer te bewaren met papieren facturen, te zoeken in hun verzonden items, of hoeven zij u niet te benaderen voor die ene factuur waar zij naar op zoek zijn. Alles gemakkelijk in één archief. Wel zo efficiënt!

Met het inzetten van Elvy Webarchief hebben uw cliënten inzicht in hun facturen, zonder dat u toegang hoeft te verlenen tot uw financiële administratie.

Gericht documenten zoeken

Elke cliënt krijgt met behulp van inloggegevens toegang tot het Elvy Webarchief, waar alle facturen van zijn of haar administratie(s) automatisch worden bewaard. Elvy maakt het gehele document doorzoekbaar, waardoor naast bepaalde kenmerken zoals crediteur, debiteur of datum, ook op de inhoud van de factuur kan worden gezocht.

Alle gegevens inzichtelijk

In Elvy Webarchief is de originele factuur terug te zien met blokstempel, inclusief de daadwerkelijke boeking, de beschrijving van de crediteur en eventuele notities die u tijdens het boeken heeft meegegeven. Zo zijn direct alle gegevens voor uw cliënt inzichtelijk.

Eén vaste prijs

Elvy Webarchief is naast Elvy Factuurverwerking in te zetten. De oplossing is voor een vaste prijs beschikbaar, waarmee u een onbeperkt aantal documenten kunt archiveren, voor een onbeperkt aantal administraties. Gebruikers voor het Elvy Webarchief kunt u zelf aanmaken en beheren.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie?

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

Stel een vraag

Upload Portal

Met de Upload Portal kunnen uw cliënten eenvoudig grote hoeveelheden documenten uploaden voor hun eigen administratie(s) in Elvy. Uw cliënten kunnen met de Upload Portal efficiënter de documenten bundelen en verzenden, zodat u ze direct kunt verwerken in Elvy.

Er kan gemakkelijk onderscheidt worden gemaakt tussen inkoop- en verkoopfacturen en andere type documenten. Op deze manier beschikt u eenvoudig, snel en veilig digitaal over de complete dossiers van uw cliënten, zonder dat u of uw cliënt hier veel werk voor hoeft te verzetten. Tevens kunnen uw cliënten altijd hun geüploade documenten terugvinden in het Webarchief.

Direct verwerken in Elvy

De Upload Portal is toegankelijk vanaf een webadres welke is ingericht door Elvy voor uw organisatie. Zodra een cliënt de documenten heeft geüpload, worden deze direct in de juiste administratie in Elvy klaargezet om verwerkt te worden door uw organisatie. De documenten worden op dezelfde manier in Elvy klaargezet, zoals ook de facturen die via de e-mail of scanner worden ingelezen, of via de Elvy App geüpload zijn.

Alle verzonden documenten inzichtelijk

Met de Upload Portal hebben uw cliënten inzicht in de status van de verzonden documenten. Zo kunnen zij zien of de facturen al in Elvy zijn verwerkt. Op deze manier ziet de klant welke documenten zij verzonden hebben, zodat er geen verwarring kan ontstaan of een document is ingediend om verwerkt te worden, of niet.

Uploaden van diverse documenten naar één of meerdere administraties

U kunt zelf gebruikers toevoegen in Elvy, welke u toegang verleent tot hun administratie(s). Elke cliënt krijgt met behulp van inloggegevens toegang tot de Upload Portal. Uw cliënt kan diverse documenten uploaden. Van algemene documenten, tot inkoop- en verkoopfacturen en XML bestanden.

Makkelijk in beheer

De Upload Portal is bij uw Elvy licentie inbegrepen en zal eenmalig door Elvy ingericht moeten worden. Gebruikers voor de Upload Portal kunt u zelf aanmaken en beheren.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie?

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

Stel een vraag