Maak de samenwerking met je cliënt leuker

Digitalisering = efficiëntie

Wij begrijpen maar al te goed dat efficiëntie erg belangrijk is met zoveel administraties. Digitaal samenwerken met cliënten draagt hieraan bij. Voorkom ordners met papieren, maar laat facturen direct per email of de Elvy App de administratie instromen. Dit brengt niet alleen voordelen voor jou, maar ook zeker voor jouw cliënt.

Voorkom piekbelasting en pak de adviserende rol!

Wanneer documenten digitaal aangeleverd worden, hoef jij niet te wachten tot het einde van het kwartaal. Jij pakt jouw moment om de administraties te verwerken, waardoor intensieve werkbelasting tijdens de btw-maand verleden tijd is. Dit geeft een actueel inzicht in de cijfers en biedt jou meer ruimte voor het pakken van een adviserende rol. Zie jij bedreigingen of kansen voor jouw cliënt? Dan kan je daar direct op inspelen!

Aanleveren van bonnetjes

Misschien een grote frustratie: kwijtgeraakte of gekreukelde bonnetjes. Met de Elvy App is dat geen probleem meer. Via de Elvy App kunnen jouw cliënten gemakkelijk foto’s maken van hun bonnetjes en deze direct in de juiste administratie plaatsen. Wanneer jij de betreffende administratie in Elvy opent, staan de bonnetjes direct klaar om te verwerken.

Zo werk jij het meest efficiënt, samen met je cliënt!

Stap 1/5
Aanleveren
Stap 2/5
Herkennen
Stap 3/5
Boeken en archiveren
Stap 4/5
Fiatteren
Stap 5/5
Betalen

Aanleveren

Jouw cliënt levert zijn inkoopfacturen digitaal per email aan, bonnetjes middels de Elvy App, en andere documenten via de Upload Portal. Op het moment dat jij Elvy opstart, zie jij per administratie welke documenten klaar staan. Je kan meteen starten met inboeken.

Herkennen

Elvy herkent razendsnel alle gegevens, waardoor jij snel facturen kan inboeken. Er zijn zelfs kantoren die werken met het automatisch doorboeken van facturen bij een volledige herkenning. Met één muisklik worden zo meerdere facturen geboekt. We begrijpen namelijk dat alles zo efficiënt mogelijk moet gebeuren!

Boeken en archiveren

Geef cliënten die zelf de administratie voeren, de rechten om dit direct in Elvy te doen. De cliënt hoeft dan geen software aan te schaffen, en jij weet dat dit op een juiste manier gebeurt. Win-win!

En cliënten die dit niet zelf doen? Geef hen mogelijkheden tot het Elvy Webarchief; een volledig online/digitaal facturenarchief. De klant kan dan zelf zijn facturen raadplegen, zonder toegang te krijgen tot de financiële software.

Fiatteren

Wij zijn van mening dat de administratie ná de betaling voeren, niet altijd de beste volgorde is. Wanneer je dit vóóraf doet, geeft dit een actueel inzicht. Laat facturen na het inboeken door jouw cliënt fiatteren. Zijn facturen geaccordeerd? Dan kan jij direct de betalingen klaarzetten!

Betalen

Jouw cliënt kan met een druk op de knop de betalingen verrichten, zonder steeds de betalingsgegevens over te typen in internetbankieren. Ook nog eens efficiëntie voor jouw cliënt!

Hoe kan jij als kantoor de samenwerking met je cliënt nog meer digitaliseren?

We gaan hierover graag met je in gesprek.

Contact opnemen

Elvy App

Een bonnetje van een tankbeurt, een lunchafspraak of een relatiegeschenk verdwijnt vaak snel in het niets. De Elvy App zorgt ervoor dat dit verleden tijd is. Na aankoop maakt jouw cliënt eenvoudig een foto met de Elvy App, geeft de juiste administratie aan, en stuurt deze naar Elvy. Wanneer jij de betreffende administratie in Elvy opent, staan de facturen direct klaar om te verwerken.

Maak je ook gebruik van de fiatteringsoplossing van Elvy? Dan kan jouw cliënt ook erg eenvoudig de facturen fiatteren middels de Elvy App. Op deze manier kan je de samenwerking met jouw cliënt nog verder intensiveren door bijvoorbeeld na fiattering de betalingen voor de cliënt klaar te zetten.

Direct verwerken in Elvy

Met de Elvy App maakt de cliënt een foto van de factuur, het bonnetje of ander document. Vervolgens geeft de cliënt aan voor welke administratie deze bedoeld. Zodra het document is geüpload, staat deze direct in Elvy klaar om door jou verwerkt te worden, op de manier zoals jij in Elvy gewend bent.

Laagdrempelig en efficiënt

Jij maakt het voor jouw cliënt laagdrempelig en efficiënt om documenten via de Elvy App te versturen. Handig als jouw cliënt onderweg is en direct een bonnetje in de juiste administratie wilt plaatsen! De Elvy App dient voor jouw organisatie éénmalig ingericht te worden, waarna je per cliënt toegang verleent tot het boeken van facturen of bonnetjes in hun administratie(s).

Onbeperkt aantal gebruikers en documenten

Gebruikers voor de Elvy App kunnen door jou in Elvy aangemaakt worden. De Elvy App is voor een onbeperkt aantal gebruikers toegankelijk. Elke cliënt kan een onbeperkt aantal facturen, bonnetjes en overige documenten uploaden.

Beschikbaar voor iOS en Android

De Elvy App is zowel beschikbaar voor Android als voor iOS en is standaard inzetbaar voor alle administraties welke middels Elvy worden verwerkt.

Benieuwd naar de mogelijkheden van de Elvy App voor jouw kantoor?

We demonstreren je graag de mogelijkheden van de Elvy App!

Demonstratie aanvragen

Upload Portal

Met de Upload Portal kunnen jouw cliënten eenvoudig grote hoeveelheden documenten – zoals verkoopfacturen – uploaden voor hun eigen administratie(s). Heel simpel in de cloud. Zodra je Elvy opent, kan je deze direct verwerken.

Maar deze oplossing is niet alleen voor verkoopfacturen. In de Upload Portal kan gemakkelijk onderscheidt worden gemaakt tussen inkoop- en verkoopfacturen en andere type documenten. Op deze manier beschik je eenvoudig, snel en veilig digitaal over de complete dossiers van jouw cliënten, op een efficiënte manier!

Direct verwerken in Elvy

Zodra een cliënt de documenten heeft geüpload, worden deze direct in de juiste administratie in Elvy klaargezet om verwerkt te worden door jouw organisatie. De documenten worden op dezelfde manier in Elvy klaargezet, zoals ook de facturen die via de e-mail of scanner worden ingelezen, of via de Elvy App geüpload zijn.

De Upload Portal is toegankelijk vanaf een webadres welke is ingericht door Elvy speciaal voor jouw organisatie. Hierdoor kan je deze uploadmogelijkheid ook vanaf jouw eigen website aanbieden.

Alle verzonden documenten inzichtelijk

Met de Upload Portal heeft jouw cliënt inzicht in de status van de verzonden documenten. Er is direct inzicht of bepaalde facturen al in Elvy zijn verwerkt. Op deze manier ziet de cliënt welke documenten verzonden zijn, zodat er geen verwarring over kan ontstaan.

Uploaden van diverse documenten naar één of meerdere administraties

Je kunt zelf gebruikers toevoegen in Elvy om toegang te geven tot hun administratie(s). Elke cliënt krijgt met behulp van inloggegevens toegang tot de Upload Portal. Jouw cliënt kan diverse documenten uploaden. Van algemene documenten, tot inkoop- en verkoopfacturen en XML bestanden.

Makkelijk in beheer

De Upload Portal is bij de Elvy licentie inbegrepen en zal eenmalig door Elvy ingericht moeten worden. Gebruikers voor de Upload Portal kunt je zelf aanmaken en beheren.

Deze accountantskantoren verwerken facturen met Elvy

Goed voorbereid op de toekomst, Florys kan met Elvy de klant optimaal bedienen.
  • Marco Visser
  • Florys
  • Elvy Factuurverwerking en Documentarchivering - Exact / AFAS / UNIT4 Multivers
Lees meer
Wij kozen bewust voor een totaaloplossing, die geïntegreerd kon worden in onze automatiseringsstraat.
  • André van der Weijden
  • MKB Assist
  • Elvy Factuurverwerking - SnelStart
Lees meer
We kunnen meer klanten bedienen met dezelfde bezetting, met meer werkplezier!
  • Jolanda van Boheemen
  • Administratiekantoor Van Boheemen
  • Elvy Factuurverwerking - Exact Online
Lees meer

Elvy Webarchief

Facturen welke je verwerkt met Elvy Factuurverwerking worden in jouw financiële software gearchiveerd. Hebben jouw cliënten de behoefte om achteraf nog facturen te raadplegen? Zet dan Elvy Webarchief in!

Met het Elvy Webarchief bouw je een volledig digitaal archief op dat je beschikbaar stelt aan je cliënt, zónder deze toegang te hoeven verlenen tot de financiële software.

Digitaal archief in ElvyWeb

Nadat je de factuur hebt geboekt met Elvy Factuurverwerking, wordt de factuur automatisch gearchiveerd in de administratie van jouw financieel boekhoudpakket. Met Elvy Webarchief heb je de mogelijkheid om de geboekte facturen ook automatisch online te archiveren, zodat jouw cliënten ook een digitaal archief hebben waar ze de geboekte facturen eenvoudig kunnen terugzoeken.

Zo hoeven zij geen ordners meer te bewaren met papieren facturen, te zoeken in hun verzonden items, of hoeven zij jou niet te benaderen voor die ene factuur waar zij naar op zoek zijn. Alles gemakkelijk in één archief. Wel zo efficiënt!

Gericht documenten zoeken

Elke cliënt krijgt met behulp van inloggegevens toegang tot het archief, waar alle facturen van zijn of haar administratie(s) automatisch worden bewaard. Elvy maakt het gehele document doorzoekbaar, waardoor naast bepaalde kenmerken zoals crediteur, debiteur of datum, ook op de inhoud van de factuur kan worden gezocht.

Alle gegevens inzichtelijk

In Elvy Webarchief is de originele factuur terug te zien met blokstempel, inclusief de daadwerkelijke boeking, de beschrijving van de crediteur en eventuele notities die je tijdens het boeken hebt meegegeven. Zo zijn direct alle gegevens voor jouw cliënt inzichtelijk.

Eén vaste prijs

Elvy Webarchief is een uitbreiding op Elvy Factuurverwerking. De oplossing is voor een vaste prijs beschikbaar, waarmee je een onbeperkt aantal documenten kunt archiveren, voor een onbeperkt aantal administraties. Gebruikers voor het Elvy Webarchief kun je zelf aanmaken en beheren.

Cliënten die zelf boeken? Ontdek de cliëntuser!

Zijn er ook cliënten die zelf hun inkomende facturen willen verwerken? Maak dan gebruik van Cliëntuser van Elvy. Met deze module krijgen jouw cliënten toegang tot Elvy voor hun eigen administraties. Zo kunnen zij zelf efficiënt aan de slag!